Druga pula przedsprzedaży tylko do 14 LUTEGO! Zarejestruj się i kup bilet w promocyjnej cenie! 

III Ogólnopolska Konferencja Neurodydaktyczna

Szkoła przyjazna mózgowi – jak wydobywać i wzmacniać naturalny potencjał intelektualny każdego ucznia?
29.03.2022 r.
FORMUŁA ONLINE
DOSTĘP DO NAGRANIA PRZEZ 7 DNI
TYLKO PODCZAS TEGOROCZNEJ EDYCJI!

Już po raz trzeci zapraszamy Was na wyjątkowe wydarzenie, podczas którego przełożymy najnowsze osiągnięcia neurodydaktyki na praktykę szkolną. Bez względu na to, jakiego przedmiotu uczycie i na jakim etapie edukacji, dzięki przedstawionym metodom pracy i narzędziom unowocześnicie proces dydaktyczny w swojej klasie i osiągnięcie maksymalną skuteczność w nauczaniu.

Nasi eksperci podzielą się z Wami sprawdzonymi rozwiązaniami, dzięki którym pomożecie swoim uczniom odkryć w sobie talent lub pasję, a także stworzycie z nimi pełne zrozumienia i szacunku relacje. A wszystko to podane w formie rozwiązań do zastosowania od ręki zarówno podczas lekcji stacjonarnych, jak i online!

III Ogólnopolska Konferencja Neurodydaktyczna
Nie możesz tego przegapić!

Wydarzenie rozpocznie się ZA:

 
Co zyskasz dzięki udziałowi w konferencji:
  •  

    Prowadzone przez Ciebie lekcje będą inspirujące i angażujące dla uczniów oraz wydobędą z nich maksimum kreatywności i możliwości intelektualnych.
  •  

    Tworzone przez Ciebie warunki dydaktyczne i metody pracy, których nauczysz swoich uczniów, rozwiną ich motywację wewnętrzną, poprawią samoocenę, zwiększą ich sprawczość i samoregulację.
  •  

    Wspólnie z uczniami wdrożycie sprawdzone strategie i techniki uczenia się oraz dobre praktyki, usprawniające pamięć, stymulujące rozwój mózgu i poprawiające dobrostan emocjonalny.
  •  

    Twoja komunikacja i relacje z uczniami cechować się będą szacunkiem i zrozumieniem dla różnic rozwojowych i pokoleniowych.
  •  

    Na warsztatach kreatywności i innowacyjności metodą Design Thinking dowiesz się, w jaki sposób projektować innowacje, by osiągnąć sukces edukacyjny, i jak twórczo rozwiązywać problemy.
Program konferencji
WYKŁAD 1  
Mózg ucznia jako narzędzie pracy nauczyciela – najnowsze osiągnięcia neuronauki w przełożeniu na praktyczną organizację efektywnego procesu nauczania i uczenia się
Poznasz poparte naukowo strategie i techniki optymalizujące procesy uczenia się oraz wspierające rozwój i pracę mózgu współczesnych uczniów. Zyskasz wiele narzędzi, które Tobie pomogą zaangażować dzieci w proces dydaktyczny na lekcji, a uczniom przydadzą się do efektywnego i trwałego przyswajania wiedzy.
WYKŁAD 2  
Wewnętrzne dźwignie umysłu – jak motywować uczniów do rozwoju i inspirować do poszukiwania w sobie talentów?
Poznasz całą gamę sprawdzonych i naprawdę działających na uczniów metod motywowania do rozwoju i nauki, dowiesz się też, jak weryfikować postępy w nauce bez obniżania uczniowskiego poczucia własnej wartości. Przekonasz się, że inspirację i zachętę do zaangażowania w uczenie się uczniowie mogą znaleźć w Tobie.
WYKŁAD 3  
Potrzeby mózgu w procesie uczenia się – jak stworzyć najlepsze warunki do nauki i przekonać uczniów do dobrych nawyków?
Dowiesz się, jak z wykorzystaniem zdobyczy neuronauki stworzyć w szkole warunki, w których każdy uczeń maksymalnie wykorzysta swój potencjał intelektualny. Podpowiemy Ci, jakie konkretnie rozwiązania, do zastosowania zarówno na lekcjach, jak i w domu, skutecznie poprawią pracę mózgu i zwiększą efektywność nauczania i uczenia się.
WYKŁAD 4  
Neurobiologiczny klucz do porozumienia– skuteczne sposoby komunikacji i budowania dobrych relacji z uczniem
Przekonasz się, że porozumienie i dobre relacje ze współczesnymi uczniami są możliwe dzięki zrozumieniu możliwości rozwojowych ich mózgów i wynikających z tego odmienności. Wyposażysz się w konkretne strategie komunikacyjne, które umożliwią Ci nawiązanie autentycznego międzypokoleniowego porozumienia z uczniami.
KREATYWNE WARSZTATY POKONGRESOWE
 16.30 – 18.30
Super, że udało nam się to zrobić!
Design Thinking dla edukatorów – metoda o ludzkiej twarzy i emocjach – specjalistyczne warsztaty kreatywności i innowacyjności

Poznaj Design Thinking i naucz się wykorzystywać tę nowoczesną i coraz bardziej popularną metodę tworzenia innowacyjnych rozwiązań problemów, także w obszarze edukacji. Potęga myślenia projektowego pomoże Ci w realizacji pozornie nieosiągalnych celów. Na warsztatach z Moniką Just dowiesz się, jak tworzyć nowe produkty, w tym: programy, tok zajęć i lekcji, projekty, inicjatywy i przedsięwzięcia, codzienne spotkania z dziećmi i młodzieżą skoncentrowane na realizacji podstawy programowej, przede wszystkim jednak – jak rozwijać kompetencje miękkie, jak: empatię, współpracę, współdziałanie, zarządzanie czasem, komunikację, kreatywność, twórcze rozwiązywanie problemów.

Prelegenci

Najlepsi prelegenci tylko u nas!

Pedagog, dydaktyk, neurodydaktyk; nauczyciel oraz wykładowca
Zajmuje się metodyką, prowadzi szkolenia i warsztaty dla nauczycieli, autorka wielu artykułów i książek
Terapeuta Integracji Sensorycznej i Bilateralnej
Doktor nauk społecznych w zakresie psychologia. Psycholog, psychoterapeuta, trener komunikacji opartej na empatii i braku przemocy – NVC
Doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki twórczości (UŁ); trener twórczego myślenia, pedagog, szkoleniowiec, edukator
Psychodietetyk, dyplomowany coach zdrowia i żywienia, doradca i edukator żywieniowy, pedagog oraz promotorka zdrowego stylu życia
MATERIAŁY DODATKOWE DLA UCZESTNIKÓW KONGRESU:
Marzena Żurek
E-BOOK Z PROFESJONALNYMI PRZEPISAMI NA POSIŁKI ZASPOKAJAJĄCE POTRZEBY ROZWIJAJĄCEGO SIĘ MÓZGU ORAZ ZE SCENARIUSZEM ZAJĘC Z UCZNIAMI NA TEMAT ZDROWEGO ŻYWIENIA
Dodatkowo: podczas konferencji - konkurs z możliwością wygrania książki pani Marzeny Żurek Żywieniowe przygody Tobiego, kotka psotliwego

Krystyna Jacków-Sowa
FILM SZKOLENIOWY: RUCH WSPARCIEM DLA EDUKACJI – CZY POTRAFISZ UCZYĆ (SIĘ) EFEKTYWNIE?
  • Jak ciało pomaga w uczeniu się? Dlaczego „ruchowa rozgrzewka” jest niezbędna przed uczeniem? Dlaczego „Przerwa sensoryczna” to nie strata czasu, a inwestycja w uwagę i koncentrację. Jak ćwiczyć oczy przy pracy z ekranem, by nie przeciążać zmysłu wzroku.
  • „Siła zdrowych nawyków” czyli od prawidłowej pozycji ciała przy biurku, przez świadomy oddech po panowanie nad emocjami i stresem.
Opinie
Dlaczego organizowane przez nas wydarzenia są najlepsze?
  •  

    100% aktualnej wiedzy – tylko naukowo udowodnione fakty i najnowsze zdobycze neuronauki.
  •  

    Rozwiązania sprawdzone w praktyce – ponad 5 godzin wykładów, podczas których eksperci podzielą się swoimi doświadczeniami i przełożą wiedzę na praktykę szkolną.
  •  

    Inspiracje dla Ciebie i Twoich uczniów – skuteczne metody i techniki wydobywające pełnię uczniowskiego potencjału i zachęcające do nauki i rozwoju.
  •  

    Wymiana doświadczeń – podziel się swoimi spostrzeżeniami i sprawdzonymi rozwiązaniami w pracy dydaktycznej z prelegentami i innymi uczestnikami wydarzenia.
Kto powinien wziąć udział?
  •  

    Nauczyciele ze wszystkich etapów nauczania: szkoła podstawowa oraz ponadpodstawowa,
  •  

    Wychowawcy i opiekunowie.
  •  

    Pedagodzy i psychologowie szkolni
  •  

    Dyrektorzy placówek oświatowych

 

Zaufaj naszemu doświadczeniu i wiedzy
Nasza działalność przez lata rozwijała się, podążając za trendami rynku oraz potrzebami klientów. Wydawane przez nas tytuły są cenione przez szerokie grono specjalistów.
Wśród naszych czasopism i portali znajdziesz między innymi: Głos Pedagogiczny, Monitor Dyrektora Szkoły, Życie Szkoły, Charaktery.
Weź udział w kongresie, szczególnie jeżeli:
  •  

    Chcesz prowadzić atrakcyjne i angażujące wszystkich uczniów lekcje, dające możliwość aktywnego uczestnictwa każdemu i uwzględniające indywidulne możliwości wszystkich dzieci?
  •  

    Zależy Ci, by Twoi uczniowie wychodzili z zajęć z maksimum wiedzy i umiejętności, które w dodatku pozostaną z nimi na długo?
  •  

    Poszukujesz wiedzy o tym, jak wzmacniać samoocenę i sprawczość uczniów oraz komunikować się z nimi w sposób adekwatny do ich możliwości?
  •  

    Pragniesz budować z uczniami pełne szacunku relacje i właściwie rozumieć ich zachowania i słowa?
  •  

    Chcesz wiedzieć, w jaki sposób wzbudzać w uczniach wewnętrzną motywację do nauki i rozwoju oraz rozwijać ich kreatywność i wytrwałość?
  •  

    Zależy Ci, by Twoi uczniowie zyskali umiejętność refleksji nad pracą własną i przeżywanymi emocjami i potrafili aktywnie i skutecznie na nie wpływać?
  •  

    Chcesz przekonać swoich uczniów do konkretnych dobrych nawyków podnoszących efektywność procesu uczenia się?
Partnerzy merytoryczni:
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.
 
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
(61) 66 55 774
 bok@forum-media.pl
 konferencje@forum-media.pl
Magdalena Bandurska
534 363 615, 61 66 55 848
 magdalena.bandurska@forum-media.pl