
V Ogólnopolska Konferencja Neurodydaktyczna
Neuroedukacja w środowisku,
w którym każdy uczy się inaczej
Jak wspierać uczniów w przygotowaniach do sprawdzianów i egzaminów z wykorzystaniem technik neurodydaktycznych oraz nowych technologii
UNIKATOWA FORMUŁA KONGRESU
Podczas konferencji w formule NEURO CASE STUDY pokażemy, jak nowe technologie w tym dostęp do narzędzi AI, wpływa na proces nauczania, rozwój mózgu i układu nerwowego uczniów. Zaprezentujemy skuteczne strategie uczenia się, które ułatwią Państwu przygotowanie uczniów do sprawdzianów i egzaminów w roku 2024 r. Pokażemy, jak dopasować proces nauczania do różnorodnych potrzeb uczniów zarówno neurotypowych, jak i neuronietypowych. Przeanalizujemy neuroanatomię agresji w praktyce szkolnej, czyli problem związany z doświadczeniem przemocy, który ma bezpośredni wpływ na wyniki w nauce i zdrowie psychiczne uczniów.
Podczas tegorocznej edycji!
– prezentacja poradnika „Nastolatki na zakręcie”
+ 2 warsztaty do wyboru!
– wyjątkowego dziennika wspierającego rozwój mózgu uczniów w wieku 7-15 lat
z pakietem materiałów do oceniania i przygotowania do egzaminów
i CASE STUDY w każdej części
TOP TEMATY




Prelegenci Poznaj naszych ekspertów

Bigaj


Ignaciuk


Woj


Grzywna


Flis

Program Konferencji 22 marca 2024 r.
Czy sztuczna inteligencja wpływa na rozwój mózgu nastolatka?

- NEURO NEWS: Neurobiologia i rozwój mózgu w okresie adolescencji - przegląd kluczowych aspektów rozwoju mózgu w okresie dorastania oraz czynniki wpływające na ten proces.
- NEURO NEWS: Jak nowe technologie wpływają na rozwój nastolatka? Jaki wpływ mogą mieć na proces nauczania i zapamiętywania? - analiza najnowszych badań naukowych dotyczących wpływu nowych technologii na rozwój mózgu i układ nerwowy.
- NEURO CASE STUDY: Budowanie zdrowych nawyków technologicznych - odpowiedzialne korzystanie z technologii, czyli wskazówki i strategie dla nauczycieli w zakresie promowania świadomego i odpowiedzialnego używania technologii przez nastolatków.
- NEURO CASE STUDY: Top 3 strategie kształtowania kompetencji cyfrowych w szkole – edukacja medialna jako kluczowa umiejętność dzieci i młodzieży. Jak zachować równowagę pomiędzy tradycyjnymi metodami nauczania przyjaznym rozwojowi mózgu, a technikami wykorzystującymi nowe technologie?
Uczeń neurotypowy i nieneurotypowy w szkole

- NEURO LEX: Różnorodne formy i metody pracy jako klucz do efektywnego sposobu nauczania dzieci o różnorodnych potrzebach edukacyjnych. Podstawy prawne.
- NEURO CASE STUDY: W jaki sposób stworzyć elastyczny system wsparcia uczniów z uwzględnieniem różnych sposobów uczenia się oraz tempa przyswajania wiedzy? Rola rodziców i nauczycieli.
- NEURO CASE STUDY: Jak dostosować metody pracy w klasie, do której należą uczniowie nieneurotypowi, w tym ze spektrum autyzmu, ADHD oraz z dysleksją?
- NEURO CASE STUDY: Jak stworzyć przyjazne środowisko uczenia się i oceniania dostosowana do różnorodnych potrzeb uczniów z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?
- NEURO CASE STUDY: Racjonalne dostosowania w praktyce pedagogicznej.
Najnowsze odkrycia z zakresu neurodydaktyki

- NEURO NEWS: Jak efektywnie się uczyć? - omówienie technik uczenia się przyjaznych dla funkcjonowania mózgu, które można zastosować podczas przygotowań do egzaminu ósmoklasisty oraz matury.
- NEURO NEWS: Strategie zapamiętywania - prezentacja konkretnych technik, które wspierają zapamiętywanie i późniejsze przywoływanie informacji podczas egzaminów.
- NEURO CASE STUDY: Redukcja stresu i kontrola emocji podczas egzaminów - omówienie metod radzenia sobie z stresem podczas egzaminu ósmoklasisty oraz matury, dzięki którym uczeń będzie potrafił zapanować nad trudnymi emocjami w sytuacjach stresowych.
- NEURO CASE STUDY: Praktyczne wskazówki dotyczące dostosowania strategii uczenia do indywidualnych potrzeb każdego ucznia, z uwzględnieniem preferencji i predyspozycji.
Neuroanatomia agresji

- NEURO NEWS: Podłoże neurobiologiczne agresji - jakie obszary w mózgu i procesy neurobiologicznych są odpowiedzialne za zachowania agresywne? Jak doświadczenie przemocy wpływa na zdrowie psychiczne oraz proces edukacyjny?
- NEURO NEWS: Agresor i ofiara - perspektywa neuroanatomiczna. Analiza różnic w funkcjonowaniu mózgu u jednostek przejawiających agresję oraz osób będących jej celem.
- NEURO CASE STUDY: Skuteczne strategie prewencyjne - przedstawienie programów i działań, które opierają się na wiedzy neurobiologicznej oraz neuropsychologicznej i mogą zmniejszyć ryzyko wystąpienia agresji wśród dzieci i młodzieży.
- NEURO CASE STUDY: Wsparcie emocjonalne i społeczne jako klucz do redukcji agresji - rola środowiska szkolnego i społeczności w zapobieganiu agresji oraz wsparciu ofiar i agresorów.
Program warsztatów pokonferencyjnych 22 marca 2024 r.

Miejsce sztucznej inteligencji w edukacji - TOP 7 aplikacji i narzędzi do wykorzystania podczas przygotowań do sprawdzianów i egzaminów
Podczas 2-godzinnego warsztatu skupimy się na praktycznym wykorzystaniu sztucznej inteligencji w procesie nauczania i uczenia się. Uczestnicy zostaną zapoznani z aplikacjami i narzędziami, które wykorzystują AI w edukacji. Podczas warsztatu zaprezentujemy konkretne narzędzia, które pozwolą na wykorzystanie sztucznej inteligencji w celu stworzenia bardziej spersonalizowanego i efektywnego procesu nauczania.
- Omówienie fundamentalnych koncepcji i potencjalnych zastosowań sztucznej inteligencji w procesie nauczania - jakie korzyści może przynieść AI dla nauczycieli i uczniów?
- Praktyczne zastosowanie TOP 7 aplikacji i narzędzi AI w klasie, które wykorzystują sztuczną inteligencję w celu personalizacji procesu nauczania, analizy postępów uczniów i dostarczania spersonalizowanych materiałów.
- NEURO CASE STUDY: Pomysły na konkretne ćwiczenia z wykorzystaniem prezentowanych aplikacji i narzędzi AI.
- Wskazówki na efektywne wykorzystanie sztucznej inteligencji do codziennej pracy nauczyciela - jak zintegrować narzędzia AI i proces dydaktyczny przyjazny rozwojowi mózgu nastolatka?

MindMapping - jak zacząć tworzyć kreatywne i skuteczne materiały edukacyjne oraz notatki niezbędne podczas przygotowań do sprawdzianów i egzaminów
Podczas 2-godzinnego warsztatu skupimy się na technice MindMappingu. Dowiemy się m.in. jak tworzyć efektywne mapy myśli oraz jak wprowadzić tę metodę do swojej codziennej pracy z uczniami. Podczas warsztatu zostaną omówione strategie tworzenia kreatywnych i efektywnych materiałów edukacyjnych oraz notatek z wykorzystaniem MindMappingu. Warsztat dostarczy konkretnych narzędzi i umiejętności, które pozwolą na tworzenie bardziej zrozumiałych, uporządkowanych i atrakcyjnych materiałów edukacyjnych oraz notatek.
- MindMapping krok po kroku - szczegółowe omówienie procesu tworzenia notatek i materiałów edukacyjnych przy wykorzystaniu metody tworzenia map myśli.
- NEURO CASE STUDY: Praktyczne ćwiczenia, czyli wspólne tworzenie map myśli na konkretnych przykładach.
- Wykorzystanie metody MindMappingu w codziennej pracy nauczyciela, dzięki którym stworzysz efektywne materiały dydaktyczne oraz nauczysz uczniów tworzyć skuteczne i czytelne notatki z lekcji.
Kto powinien wziąć udział?
Do udziału w konferencji zapraszamy nauczycieli na wszystkich etapach nauczania szkolnego, wychowawców, dyrektorów szkół, pedagogów szkolnych, pedagogów specjalnych i psychologów szkolnych. Zapraszamy również wszystkie osoby zawodowo związane ze szkolnictwem, poszukujące ciekawych rozwiązań i narzędzi do wykorzystania w codziennej pracy z uczniami – czeka na Was wiele inspiracji do natychmiastowego wdrożenia w klasie.
Kup biletWeź udział w konferencji
Pula biletów jest ograniczona
- Udział w Konferencji online + 7 dniowy dostęp do nagrania
- Udział w Konferencji + 7 dniowy dostęp do nagrania
- Udział w specjalistycznych warsztatach

Masz już bilet na Konferencję,
ale nadal nie masz biletu na warsztaty?
Nic straconego!
Zobacz zaproszenie od naszych prelegentów!
O tym będziemy mówić
- W jaki sposób korzystać z potencjału AI w codziennej pracy nauczyciela, by skrócić czas przygotowywania materiałów i sprawdzianów dla uczniów?
- Jak przy pomocy narzędzi neurodydaktycznych dostosować proces nauczania do potrzeb wszystkich uczniów w klasie, m.in. dzieci w spektrum autyzmu oraz uczniów z ADHD lub dysleksją?
- Jak wykorzystać techniki neurodydaktyczne podczas przygotowań uczniów do sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych, by osiągnąć jak najlepsze wyniki?
- W jaki sposób działa mózg ucznia doświadczonego przemocą? Jakie zmiany w mózgu zachodzą u ucznia przejawiającego zachowania agresywne i jakie mogą mieć wpływ na dalszy proces edukacji?
Podczas trwania konferencji do wygrania atrakcyjne pomoce dydaktyczne przydatne w codziennej pracy, m.in.:

na dostęp do kursu online „Uczeń doświadczający lęku i traumy – skuteczne metody udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej i techniki pracy w obszarach problemowych”

„Strefa napięć” Marka Kaczmarzyka z autografem!

na pakiet 15 pobrań e-booków z księgarni edukacyjno-terapeutycznej Literka.pl

ZAUFAJ NASZEMU DOŚWIADCZENIU I WIEDZY!
Co o Konferencji mówią osoby z branżyOto kilka opinii na temat ostatniego wydarzenia
KontaktMasz pytania?
Napisz do nas lub zadzwoń

Certyfikowana Ogólnopolska
Konferencja Neurodydaktyczna
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel: 61 66 55 774
tel kom: 536 077 338
Godziny pracy:
pon. - pt. 08:00 - 16:00